Sportas ir treniruokliai

Artėjant šaltajam sezonui sportuoti mėgstantys žmonės nustoja bėgioti lauke ir pradeda pirkti sporto salių abonementus – dažnai įkalbėdami prisijungti ne taip sportuoti mėgstančius savo draugus, kuriems sporto salė ir kiekvienas treniruoklis yra naujovė. Tad ką reikėtų žinoti apie sportavimą sporto salėje?

Visų pirma, jei esate visiškai „žalias“ ir nežinote skirtingų treniruoklių paskirties, tuomet verta bent vienai valandą pasinaudoti trenerio paslaugomis – jis jums paaiškintų kam konkretūs treniruokliai yra skirti. Taip pat praverstų ir programos sudarymo paslauga. Treneriui pasakytumėte ko norite ir jums būtų sudaryta programa, atitinkanti jūsų fizinį pasirengimą ir siekius. Tačiau, jei nenorite samdyti trenerio, štai keletas patarimų, kuriuos vertėtų žinoti.

Žinoma, kiekvieną treniruotę yra patartina pradėti nuo tempimo pratimų, tuomet būsite užtikrinti, kad besportuojant nepasitempsite raumens ir neteks keliauti į ligoninę. Po apšilimo reikėtų pažvelgti į kardio treniruoklių pusę. Visiškai nesvarbu ar jūs pasirinksite mintį dviratį, bėgti bėgimo takeliu ar kitą kardio treniruoklį, svarbiausia yra tai, kad leistumėte savo širdžiai padirbėti bent dvidešimt minučių, prieš pradedant sunkesnę veiklą su svarmenimis.

Pabaigus širdžiai naudingą apšilimą atsiveria daug galimybių ir reikia nuspręsti ką jūs norite pasiekti. Jei ketinate eiti į sporto klubą tris kartus per savaitę ir norėtumėte patobulinti visą savo kūną, tuomet geriausia atskiroms kūno dalims treniruoti paskirti tam tikras savaitės dienas.

Pavyzdžiui, pirmoji diena gali būti skirta rankoms ir pečiams, todėl dirbkite su tais treniruokliais ir su tokiais svoriais, kurie gerintų būtent šias jūsų kūno dalis. Antrąją dieną galite paskirti pilvo presui ir krūtinei, atitinkamai jums teks dirbti su štangos ir atsilenkimų suoliuku. Trečiąją treniruočių dieną galite paskirti kojoms – natūraliai jums teks dirbti su tais treniruokliais, kurie skirti jūsų kojų raumenų darbui. Jei esate naujokas, išmokti dirbti su skirtingais treniruokliais gali atrodyti sunku. Tačiau jums tereikia atidžiai stebėti ką daro kiti sporto salės lankytojai, taip pat įdėmiai klausykitės patarimų ir nesportuokite su per dideliais svoriais (geriau juos didinti palaipsniui, priklausomai nuo jūsų fizinių galimybių). Visą tai įsisavinę, po savaitės ar dviejų sporto salėje jausitės kaip žuvis vandenyje, o jei suprasite, kad jūs nebenorite mokėti mėnesinio mokesčio, tiesiog galėsite įsigyti treniruoklį ir sportuoti namuose.

Kaip bebūtų, jei šiuo metu ieškote treniruokliais prekiaujančių įmonių ir treniruoklius norite įsigyti Panevėžyje, jums galėtų labai puikiai pasitarnauti Panevėžio firmų sąrašas https://www.visalietuva.lt.